vrijdag 23 november 2012

Merry christmas...another one

En weer een kerstkaartje. Het is er natuurlijk de tijd voor. Ik ben benieuwd hoeveel kerstkaartjes ik af krijg....




Dit kaartje is met papier van de kruidvat van dit jaar. Het afdrukje is van de kruidvat van vorig jaar. Ik heb er net een ander kaartje dan een gewone vierkante kaart gemaakt. Ik vind het leuk om regelmatig wat anders te proberen. Ik ben wel blij met het eindresultaat behalve dat ik een foutje heb gemaakt. Het moet natuurlijk eigenlijk and A happy newyear 2013 zijn.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van Hobby Home (kerst in niet traditionele kleuren)

Dit kaartje is mijn tweede inzending voor Webshop anmacreatief

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, in een heel mooi kleurtje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart leuk idee en even helemaal anders dan anders!

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en leuk gecombineerd!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart; mooie kleurtjes en het is geen foutje hoor Happy 2013 mag je ook rustig zeggen. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuke kaartjes , mooiekleurtjes !
    patroontje doosje is toegevoegd op mijn blog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, heel stjlvol!
    Dankjewel voor het meedoen aan de hobbyhome challenge van deze maand.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kerstkaart Inne.

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen