vrijdag 16 november 2012

Mijn eerste lift

Vandaag een vrije dag gehad en ik heb lekker veel gefreubeld.... Het was wel niet heel georganiseerd meer of met andere woorden het was een puinzooi.

Al vaak ben ik op het blog van de Liftchallenge geweest, maar nog nooit meegedaan...
En nu eindelijk wel en zie het resultaat.





De kleureninspiratie kwam eigenlijk van het Scr@pcards challenge. Daar was de challenge een inspiratiefoto had ik gezien en die kleuren bleven in mijn hoofd hangen. Ik doe met dit kaartje dan ook mee aan allebei de challenges.

Het kaartje is voor een collegaatje die binnenkort een dansvoorstelling heeft!!

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dan nu wèl meedoet! Mooi liftkaart heb je ervoor gemaakt, mooie zachte kleurtjes. Met de bestemming zit het ook wel goed :) Dank voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, super mooi gelift!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je nu ook een keer medoet met onze challenge! Hopelijk is het ondanks de puinzooi (haha) bevallen!
    Je hebt een mooi lift gemaakt, met hele mooie tinten idd!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pittig kaartje heb je gemaakt, leuke tekst ook. Leuk om te horen dat je ons al langer volgt. En wat super dat je een poging waagt nu, heel goed! Je kaart mag er zijn, bedankt voor het meedoen! Hopelijk zien we je de volgende keer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inne,

    Dit kaartje is helemaal leuk zeg! Grappig gedaan zo met die labeltjes. En de kleurtjes die je hebt gebruikt zijn helemaal top!

    Bedankt voor het meedoen aan onze kleurenchallenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen