zaterdag 1 december 2012

Bakkertje spelen

Mijn schoonzusje was jarig en ze wilde voor haar verjaardag graag koekvormpjes om te bakken. Die hadden we gevonden en nog wat bakspulletjes... En wat hoort daar dan bij een leuke verpakking. Omdat ik alles met de hand gestikt heb zit er wel wat tijd in dit tasje....maar met alle liefde en plezier gemaakt. En toen dacht ik dat het ook wel leuk was om de cadeautjes op een passende manier in te pakken.

Met dit kaartje wil ik mee doen met de volgende challenges:
Scr@pcards challenge (thema bakken)
Anma creatief (alles mag)

5 opmerkingen:

  1. Nou dat is goed gelukt. Het is een heel origineel cadea geworden zo.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk persoonlijk kado heb je zo gemaakt! Mooi hoor met dat stikwerk. En een leuke digi heb je uitgezocht.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Wat een geweldig leuk setje zo bij elkaar. Helemaal toppie zeg. Zou ook mijn verjaardagscadeautje zijn allemaal leuke vormpjes.
    Tegenwoordig kun je zoveel leuke spulletjes kopen voor het bakken.

    Ziet er leuk uit!

    Bedankt dat je mee doet aan onze challenge op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog met het thema 'bakken'.

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    gefeliciteerd, ik zag dat je gewonnen hebt met je kaart bij AnMa Creatief..
    tevens de allerbeste wensen voor 2013, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen