maandag 13 februari 2012

Verjaardagskaartje!


 


Gezellig met kim gefreubelt! En beide met dezelfde sketch gewerkt maar n heel ander resultaat. Ik heb er een mannenkaartje van gemaakt voor een verjaardag die ik binnenkort heb!
De sketch is van elke kaart een feestje. het papier dat ik gebruikt heb is van de action. Ze hadden deze week nieuwe papierblokjes daar is het ruitpapiertje van. De rest is van het een setje handgemaakt papier. Het afdrukje is van fizzy moon.

Het zijn niet de beste foto's moest ze 's avonds met mijn telefoon maken...maar t is wel redelijk te zien.

Met dit kaartje wil ik mee doen aan de volgende challenges:
- Anmacreatief(feest als thema)


9 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje. Bedankt dat je met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een beauty van een mannen kaartje van gemaakt Inne!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt voor een herenkaart, die blijven toch lastig, deze is helemaal top!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit knap gedaan! Heel mooi vind ik ze!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuk kaart van gemaakt.
    Leuk dat je mee doet.
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en stoere kaart, Inne.
    Heel leuk hoe jij de fles en de glazen bewerkt hebt met glossy accents.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,

    wat een heel mooi kaartje, ik hou super veel van fizzy moontjes.

    Leuk dat je met dit schattige feestkaartje meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, feestelijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen