dinsdag 10 mei 2011

Nieuw geluk!


Vandaag weer tijd gehad om te freuebelen en dit kaartje is er van mijn hand gekomen. Het heeft even geduurd, voordat ik het juiste papier bij elkaar had, maar ik ben uiteindelijk echt tevreden met het resultaat!! Ik moest nog een verhuiskaartje maken voor mijn collega. Nu nog een verhuiskaartje voor vrienden, maar dat duurt nog eventjes...


Het afdrukje is van lily of the valley. Bijna alle beertjes zijn lief he. Het papier is van de action. Het afdrukje is gekleurd met derwents en de mok en verfpotten zijn afgewerkt met glossy accents. Het bedeltje is van jewellie. Mijn sticklesrandje is nog niet helemaal droog op de foto, maar kon het niet laten het toch alvast te plaatsen!!


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
- Create4fun (sketch)
- Deloren (verhuiskaartje)
Delorentime is een nieuw blog en ze heeft een maandelijkse challenge. Er moeten minimaal 5 mensen meedoen...meer mensen die zin hebben?!?!

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi zo in die zachte kleurtinten! En gelijk heb je, het beertje is schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!!
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!!
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje !
    Erg leuke afbeelding !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief en leuk kaartje de ontvanger zal er zeker helemaal weg van zijn,ik vind het heel erg leuk dat je meedoet aan mijn challenge
    groetjes deloren

    BeantwoordenVerwijderen